sobota, 1 marca 2014

GŁOSOWANIE!!!!

UWAGA, UWAGA, UWAGA!!!

Zostałam przez was nominowana do 1D Awards!!!!
Nominowaliście mnie w złej kategorii, ale prowadząca cały konkurs już przeniosła mnie do odpowiedniej :)))

A WIĘC CRAZED. JEST NOMINOWANE W KATEGORII NAJLEPSZE TŁUMACZENIE!!!

GŁOSOWAĆ MOŻECIE   TU


Już sama nominacja jest dla mnie wielką nagrodą, no bo kuźwa, być w jednej kategorii z After, Dark i Chills to po prostu szczyt marzeń!!! :D

Mimo, że wiem jak wspaniałe są tamte tłumaczenia i ilu mają czytelników to myślę, że i tak możemy powalczyć ;)

Tak więc
GŁOSUJCIE PROSZĘ!!!
:))
DZIĘKUJE!!! ♥

(głosować można od 1 marca do 25 marca)

11 komentarzy:

  1. WOOOOOOOOOOOW! Ale super! Crazed to moje ukochane tłumaczenie! Serio aktualnie uwialbiam je bardziej od Aftera czy Darka dlatego lecę głosować!!!
    @AliRose1D
    PS Ostatnio rozmawiając z koleżanką przeżywałam, że crazed to moje ulubione opowiadanie i czekam cały tydzień na piątek nie dlatego, że już weekend tylko dlatego, że NOWY ROZDZIAŁ NA CRAZED XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeej, jestem tak dumna, że mogłam zagłosować na Crazed.
    Huh, After, Dark, Chills no no gratulacje!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GŁOSOWAŁAM NA CIEBIE <3
    A MOŻNA PARĘ RAZY ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tyle razy ile się chce. Po tym jak klikniesz prześlij strona cię automatycznie przeniesie do takiej gdzie pisze "Prześlij nową odpowiedź" i klikasz to, po czym głosujesz ponownie.

      Usuń
  5. gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na ciebie około 15 razy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam ponad 100 razy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze Zayn przesadził.
    I co się dzieje z Lou.
    Rozdział powalający
    Zagłosowałam na twoj blog
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń