niedziela, 28 września 2014

Potrzebuje pomocy...

Ten blog naprawdę dużo dla mnie znaczy. 
Tak samo jak wy.
Gdy go założyłam, nie sądziłam, że dotrwam nawet do dziesiątego rozdziału, jednak jakimś cudem, między innymi dzięki wam, mamy ich tu już 55.
Naprawdę chce doprowadzić te tłumaczenie do końca.
Niestety sama nie dam rady.
Okazuje się, że rozszerzona fizyka jest dla mnie zdecydowanie za trudna i muszę poświęcać na jej naukę dużo więcej czasu niż bym chciała. 
Przez to nie dość, że mam bardzo mało wolnego czasu, to jeszcze gdy go mam, nie mam najmniejszej ochoty brać się za tłumaczenie. Jestem po prostu na to zbyt zmęczona.

Myślę, że nie fair z mojej strony byłoby gdybym zawiesiła bloga.

Tak więc potrzebuję pomocy!

Potrzebuję kogoś kto:


 - dobrze zna angielski
- ma nadmiar wolnego czasu
- jest godny zaufania

Od razu zaznaczam, że jest to "praca na czas nieokreślony".
Gdy tylko uda mi się ogarnąć szkołę mam nadzieję sama wrócić do tłumaczenia na pełen etat :)


Jeśli interesuje cię posada tłumacza "Crazed." to wyślij do mnie maila (xpaulinaxm@gmail.com), w którym napiszesz:


- ile masz lat/w której jesteś klasie
- czy masz jakieś doświadczenie w tłumaczeniu/pisaniu (mile widziane linki do blogów :))
- jedna przetłumaczona strona rozdziału 56 "Crazed." (<klik>)


Uwaga! 
Jeśli cię wybiorę to nie oznacza to, że oddam ci tego bloga. 
Staniesz się tymczasowym tłumaczem.
Będę cały czas obecna na blogu i będę wszystko nadzorować.

(((zabrzmiało to trochę groźnie, ale spokojnie! Ja po prostu nie ufam ludziom i strasznie kocham tego bloga. Nie chce zatrudnić nieodpowiedniej osoby :)))

Jeśli macie jakieś pytania/ wątpliwości piszcie do mnie na maila, w komentarzach, na asku lub na twitterze.
(((wszystkie linki w zakładce "Kontakt")))

Na wasze zgłoszenia czekam do niedzieli (05.10.14r.) do godziny 15:00.

Bardzo was wszystkich przepraszam i z góry dziękuję za każdą chęć pomocy ;*

8 komentarzy:

  1. Niestety ja się nie nadaje, ponieważ mało umiem angielski, ale mam nadziej, że kogoś znajdziesz <3 POWODZENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym pomoc tylko niestety ale mój komputer jest juz tak stary ze go prawie nie ma a na telefonie jakoś nie uśmiecha mi się to powodzenia w szukaniu kogoś

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dniach wyślę Ci na maila odpowiedź na wszystkie punkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję pomóc, ale nic nie gwarantuję. Szczerze podziwiam cię za to jak w 1. liceum wyrobiłaś z tak porządnym i częstym tłumaczeniem. Chętnie pomogę, więc oczekuj maila ode mnie :)) a moje ff znasz
    @live_less
    PS. Kartki z Chicago używam jako zakładki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh nie wiem czy by my się to udało ale za późno zabrałam się do pracy :( przepraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fanfiction, obyś znalazła tymczasowego tłumacza, powodzenia aniołku x

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na nowy :c

    OdpowiedzUsuń